Also known as: ?

Hallå ALLA har ju typ coola smeknamn - utom jag. Hur kommer detta sig? Först ska man kanske kolla; hmm vad rimmar Ida på? "Oooops" Jo det rimmar på slida. Jag vill inte kallas slida, skida eller vattensprida. Jag vill ha ett häftigt smeknamn, när folk hör det ska alla fatta, jaha IDA!

Jag har kallats Nordde av några - men hallå det kommer ursprungligen från Jocke, min Bror. Baklänges blir mitt efternamn Nidron och min "klass 9 tröja" pryds med detta ack så misslyckade smeknamn. Ett annat namn är Ecco - varför? Jag ville ha ett smeknamn och vi råkade passera skoaffären just då = MOBBAT.

Så kära, kära vänner - kom på ett sjudundrandes smeknamn åt mig nu, i need it - jag är för fan sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0