Det är inte lätt när det är svårt

Men ååååååååååå va jag inte orkar med detta, varför har vi redan fått läxor för? Vi är ändå innerst inne bara barn och vi pallar inte detta tryck. Inte jag i alla fall! Jag vill bara lägga mig i mammas knä och gråta och säga åt henne att göra min läxa. Sen redovisningen vi ska ha imorgon - vi ska läsa upp en dikt och vara superromantiska. Hur är man romantisk mot vår klass? Ska man stå och läsa och flirta lite, eller ska man porra sig mot ett bord kanske? Blir väl att alla håller i ett ljus och är "suuuperromantiska".

Jag vill sätta mig i soffan, nej - lägga mig - och titta på HippHipp resten av kvällen, så vill jag att Hampus ska komma hit också och värma mig för jag fruuuusäj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0