Domedagen?

GUD vad jag har tråkigt. Sista jävla sommarlovsdagen och här sitter man och häckar! Jag har ingen lampa på mitt rum ännu så där kan jag inte vara ännu, så jag ska nog sova hos Hampus ikväll också, eller det beror på när han bestämmer sig för att komma hem. Han är nämligen på tuff-tegel, eller missbruket som det så fint kallas. Kul att jag (och Sheida) är de enda som inte e 18 förrän de sista månaderna på året. Men ändå ganska skönt - vi vill inte vara stammisar på tegel, det står under vår värdighet.

"Vi kan inte vara där för tidigt, då tror folk att man inte gjort nåt innan så vi stapplar in först 23.34 så tror alla att vi har ett liv." - Sorgligt att denna mening är vanlig och man har hört den nog med gånger. Ofta man står och har sådana disskusioner överhuvudtaget - och HÖGT dessutom? Haha! Och sen väntar de verkligen in deras bestämda klockslag och drar sedan dit med en jävla fart. Nu har jag ju inget emot just tegel-fan men det är ingenting för mig. Trångt är det också!

Nej nu ska jag äta, mamma kom hem me maaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0