Freaky facts

Wow, jag har verkligen tagit mitt nyttiga liv ett steg längre nu känner jag. I förrgår åt jag sushi, igår lax med kokta grönsaker och idag är det kycklingsallad på menyn. Feeeels good. Jag har faktiskt aldrig i mitt liv brytt mig särskilt mycket om vad jag äter eller hur jag ser ut, men fortsätter jag såhär (tränar NADA och äter MUCHO) kommer jag se ut som en boll i slutet av mina dagar. Och jag vill inte änga mitt vuxenliv åt att försöka få tillbaka den kropp jag en gång hade.

Dagens freaky facts: När min pappa ryckte in i lumpen var han 1.95 cm lång och vägde 65 kg (!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: andrea

HAHAH smart av dig.
Jag ska "snart" börja ;)

2007-08-22 @ 12:39:57
URL: http://andreyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0