Hat-mat i modedjungeln

Eftersom jag är en så omtalad, och uppskattad personlighet i modevärlden antar jag att det är många som vill veta vad jag INTE gillar i modevägar. (ja, jag skojar med er. jag har fastnat i Modejourens sätt att skriva) men ni får ändå veta, hur ointresserade ni än är;

- Skoletter, lika FULT som trendigt.
- Knästrumpor över bootsen (tack och lov att den trenden DOG så fort den kom)
- Vita jeans. JAG skulle aldrig bära ett par, JAG skulle se tjock ut.
- Hatt, hallå är det ett skämt eller?
- Vinterskor, jag mår dåligt varje år då det är dags att köpa fodrade boots. fugly.
- Kjol. Har aldrig gillat det på mig själv, men de kan va smokin' hot på andra.
- Stövlar, euw, euw, euw. Köp en sydväst när du ändå håller på.

Kommer inte på mer för tillfället och jag vill inte tvinga fram hat-saker. Kläder är ju kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0