Holla at you.

Kul att jag har så många läsare efter så kort tid! Ville bara säga det.

Jag och Hampus valde att sova här istället för att gå hem till honom mit i natten, så vi har trängts i min gamla 90-säng, fast inga klagomål här inte! Han har börjat få ont i halsen, stackarn blir sjuk först när jag blir frisk. Men jag ska nog se till att få honom frisk genom min super-dunder-kur (självfallet hemlig).

Jag vill gå ut i solen men orkar inte, fortfarande min sjukhet som spökar, antar jag. Men kul att bara sitta inne om de e sånt här väder? Nej! Kanske ska shoppa lite med Andrea i eftermiddag! Har gått med på att visa henne mitt älskade fynd-ställe.

Ikväll blire fest, kuuuuwl.

image10
HAHA! Kolla vad jag hittade i arkivet, jag som liten bebis. Sitter hemma hos Ida, redo för Gotland. Och yees, jag hade trendiga trasiga byxor, kaachiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0