Hot stuff

Jag är SJUK * 1000 och har ffs en helt ny, egen fräsch blogg där jag kan skriva omm vad F jag vill! Modejouren - jag sviker dig aldrig men för att du ska fortsätta få vara en jour af MODE måste jag gå vidare, inte till fullo förstås men lite. Lämnar aldrig MJ ;) Nu har jag skrivit en HET-lista;

Hetast tidning; Acne Paper, köpte den på Gotland i butiken Fåfäng, så vacker tidning att man bara MÅSTE ha den, kan ju rama in typ varje sida i den underbara tidningen.
Hetast foot-wear; Havaianas Slim is hottt! Självklart äger jag ett par.
Hetast ätbara; Cocos/vanilj te, gööött
Hetast blogg; Förutom Modejouren (självklart) - Andrea´s blogg, alltid lika kul att kolla på rumpbilder och läsa om bra filmer hon sett.
Hetast hår; Hårförlängningar, alla tycks göra dem nu - själv behöver jag inte för mitt hårs andranamn är ogräs, men som i Idas fall (en frisörska skulle överraska henne med en snygg frisyr och klippteav allt, och håret har aldrig riktigt - enligt Ida - fått sin en gång forna glans)
Hetast film; På Smällen (JAG VILL SEEEE, IDAAAAG) men jag är sjuk,OCH pank.

Nu ska jag kolla snygga skor på net-a-porter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0