I'm shoeshopping

Jag ÄLSKAR skor, men tycker det skulle kännas fånigt att gå i high heels i skolan, ett par höga pumps lyxar till en outfit något så otroligt. Jag har provat otalt med skor, dedär jättedyra, jättehöga och JÄTTEVACKRA. Vad ttänker jag då när jag går ut från butiken, utan en påse i handen? "När ska jag egentligen kunna använda dem?", "Jag kan ändå inte gå i dem", "Jag blir SKITlång i dem".

Jakten på de perfekta shoesen fortsätter alltså. Men jag vet att när jag hittar DE skorna, så struntar jag i pris och höjd - jag ska ha dem.
Defil platform pumps large view
1. Louboutin's skor, med röd undersida är hur vackra som helst - de sitter säkert himmelskt också, det är just därför jag aldrig skulle vilja prova ett par -för de är ju rääääätt billiga.

Laguna platform sandals large view
2. Helt fantastiska wedges från Michael Kors. Och farligt dyra är de inte heller, ca 1,400 spänn går de loss på, om jag inte minns fel? Fast det kan ju inte va rätt? Så lite för SÅ MYCKET SKOR?

Det är trist att jag är så sjukt kräsen också, vad gäller det mesta här i livet kan jag lova. Hur många gånger har man inte hittat ett par på Rizzo, man provar dem i säkert en halvtimme, men bestämmer sig för att "Jag kommer hitta ett par bättre sen och då kommer jag ångra mig". PGA detta äger jag i dagsläget fånigt få high heels, alltför låga för min smak.. detta kan inte fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0