"Jag är rolig, söt och så är jag smaskig"

Den söta linern kommer ifrån världens sötaste treåring. "Jag är rolig, söt och så är jag smaskig - man kan nästan tro att jag är en maträtt." Gullunge!

Jag nämnde tidigare att min röst är Vin Diesel-aktig, men nu går den ärligt talat på sparlåga, jag har pratat så mycket för man låter ju så raspigt sexig när man är hes - men nu är det nog med pratande, får ha me mig block och penna vart jag än går så jag ändå kan kommunicera.

Vad har då denna sista söndagen på sommarlovet bjudit på? Till middag blev det inte pizza utan sushi - vegetarisk för min del, golvet är färdiglagt till 1/3, det tog ca35 minuter vilket jag tycker e superfort. Fick promenera hemifrån ända till Hampus, iklädd mjukisdress - såg ni någon som såg förjävlig ut fast me snygga pjucks så var det jag! Sen har ja kollat på Discovery, program om bordeller och bröst - kan man ju inte missa liksom?! Nu sitter jag och kan inte sova pga halsontet. Fast nu ska jag faktiskt give it a try - so bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0