Just idag är jag stark, just idag mår jag bra

GUD va jag e bra på att ta tag i saker! Just nu har jag två bollar i luften: städar min walk in closet så den blir gööörsnygg + skriver på min svenskauppsats om romantiken. Det går skitbra! Något verkar ha hänt med mig under sommaren (inte med utseendet då som Cecilia Ceder tycks vilja tro), jag är bättre nu, på ALLT.

Har tänkt en massa på vårt projektarbete också,  kommer bli så daaarn good i slutändan asså! Hoppas bara folk är villiga att hjälpa till, annars kommer det ingen vart. Men med våra karriärsambitioner borde det inte vara några stora problem..

image16
Sheida, jag tycker du kan komma och göra mackor till mig!

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag vill också ha en, den såg cp god ut!

2007-08-29 @ 00:04:51
URL: http://andreyy.blogg.se
Postat av: Ida

Den va sjukt god men Sheida underskattar sig själv! På söndag skulle vi käka mackor ialf?

2007-08-30 @ 14:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0