måndag

Jag har sovit bort hela dagen, kom hem till Hampus efter skolan och låg i hans säng och bara tittade när han satt vid datorn - typ en timme! Sen somnade jag till slut och efter ett tag kom Hampus och la sig brevid och somnade han med. Klockan 19:00 ropar päronen hans att de e käk - jag orkade inte gå upp och äta så jag låg kvar och sov en stund till. Sen va de my place som gällde - så vi drog en ICA innan (självfallet) och köpte tandborstar. Annars har vi spenderat kvällen i min säng och tittat på Forrest Gump på min laptop..

Skolan suger häst och jag längtar till vårterminen. Sophie har fått alla taggade på studenten och det är typ det enda vi snackat om hela dagen, Gun blev lite småsur där och tyckte det ändå var lång tid kvar - vilket fick oss att bli ännu mer deprimerade. Längat hursom en massa! Det är ändå bara ett litet fjuttår kvar, det betyder att vi bara har ett år (9 månader rättare sagt) att göra stordåd och åstadkomma någonting som gör att man slipper slängas ut i arbetslivet med en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0