omfg

Igåg var jag på fest - den sämsta festen någonsin! Vi kom dit, en aning försenade och hoppades på ett jävla drag, men där sitter alla utanför lokalen och snackar, vissa mer fulla än andra. Jag var taggad på att dansa fastän jag var nykter - så jag stod där inne själv på dansgolvet större delar av kvällen, medan någon kille stod och stängde av och på lyset för lite disco-feeling. Herregud! Ibland, då och då lyckades man få med någon full tjej på dansgolvet eller Hampus. Men ååååh. Man får väl ordna en sjudundrandes fest själv om de ska bli något drag - men mitt hem är inte riktigt färdigrenoverat än men någon gång 2008? Alla är välkomna för tusan.

Snart ska jag gå och kirra en sallad till lunch, kanske man kan få med sig Hampus på picknick!? Ja, jag tvingar mannen. Bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0