The day today

Ordentligt utmattad, har ägnat dagen åt följande;

- Golvläggning + flytta in möbler i rummet.
- Städat typ hela nedervåningen hemma för mamma var arg på mig.
- Tripp till stan med Sheida för att köpa busskort +  fönstershopping.
- Photoshoot (hahah till mj of course)

Det är kanske en kort lista, men det tar ju tid ffs. Som ni kanske vet har Modejouren tagit steget till att bli en proffesionell blogg, där endast reportage och mode kommer att synas. Vi tycker det är kul men det är också exhausting. Men vad gör man inte för några miljoner?

Jag är faktiskt jättearg på skolan som bestämmer att man ska börja så tidigt. Jag är inte redo ännu. Man borde ha justerbar skolstart tycker jag - är vädret bra väntar man lite (och de ska ju typ va dåligt imorgon?) Helst vill man ju att snön ska hinna lägga sig innan skolan börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0