Alla som inte dansar...

VA? Ska Lloyd Banks också komma till Himmelstalundshallen? ÅH ♥ Lyckan tar ju aldrig slut. Jag trodde bara typ DJ'n skulle komma men icke då. Imorgon bitti ska jag och Sheida försöka få tag på buss eller tågbiljetter till Norrköping på torsdag. Om alla är slut kommer vi typ bli tvungna att åka natten till torsdagen och stanna hela dygnet där - men vad gör vi inte?!

image517
Sheida med Monopol-cashmoney.

Imorse blev Sheida presenterad för ett spel på Facebook, nämligen Towerbloxx. Hon blev superfaschinerad och älskade (och hatade) - sen ville hon att jag skulle prova eftersom det är "sååå mkt bättre än tetris" (NEJ) och jag provade och ägde henne rätt fort. Jag fattar dock inte hur Andrea klarat 116 - det är typ omöjligt.

Nu ska jag försöka slå mitt eget rekord och lyssna på musik samtidigt, denna schöna låt;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0