Ett nytt litet liv i hemmet!

Det tog sin tid för lillebrorsan att ringa mig, men nu har vi bestämt oss för tåg. Vi väljer att dra till Täby, det är trots allt behagligare när det är nära - men jag ser galna människor framför mig. Det får bli som det blir.

Viktor (min yngsta bror) har tydligen köpt en ny dvärghamster, och de hade tydligen snackat om att den ska heta Berit. SNÄLLA nån. Jag hade ingen makt över första lilla sötnosen Bubblan (hatade namnet till en början!) så nu ska jag bannemig bestämma. Jag vill att hon ska heta Punani, men tråkigt om de tids nog får reda på¨vad det faktiskt betyder, så jag ger förslaget Punni. Sött!

Lägger upp bild på henne efter Täby!
(har inte sett henne själv ännu)

Off I go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0