Fyndiga rim!?

Har köpt årets första julklapp! Fem kvar återstår, tufft jobb blir det imorgon med. Jag ska kämpa då med tillsammans med Lena. Men den "jobbigaste" är färdig - den till Hampus.


Funderar på om jag ska rimma nåt gulligt på paketen i år, brukar inte göra det men kom att tänka på Hampus fyndiga rim förrförra året;

"Du är mitt pök,
så du får inte lukta lök
"

- Någon som kan gissa vad jag fick?
En parfym såklart.
Romantiskt? Sannerligen. Det är inte alla som har en karl som uttrycker sig så vackert som Hampus!

Btw så ringde han ifrån Thailand idag också, blir lika lycklig varje gång! Börjar bli riktigt, riktigt jobbigt nu.. men man får se till att tänka på annat så går tiden snabbare. Nu sitter jag och äter choklad, lycka!

Kommentarer
Postat av: andrea

Förstår hur jobbigt du har det.
Kämpa, du klara det!

2007-12-18 @ 14:02:18
URL: http://andreyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0