IDAG PÅ DAGEN!

Idag har jag varit med Sheida. vi gick först hem till henne och åt mellis, sen gick vi och handlade på ICA till vårt julbak. Hem till mig, hämta lite grejer och sen hem till le M's villa och baka. Först blev det pepparkakor, sen bollar av mandelmassa och blockchoklad. Vi orkade inte göra knäck. Under tiden sjöng vi sjuka toner till "Jul i Betlehem, Carola"  och två andra julskivor. Det var schukt najs.

Sen vart de kallt och vi satte oss i bastun ett tag, och sen sjöng vi igen.
Då kommer jag på världens bästa idé. Jag ska fan ha fest imorgon! JA!
Ringde mamma, hej får jag ha fest imorgon? - Ja.
Svårare än så var det inte.

Äkta spontanfest-människa.
IMORGON FÅR VI ÄNTLIGEN JULLOV!

Countdown: 5 days left.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0