"Jag skriver anteckningar på sedlar"

Kom nyss hem från kvällens jobb och känner en aning ångest över morgondagen.. Måste köpa alla julklappar och kan nog bara föreställa mig hur smockat det kommer vara i både Täby och stan. Ska shoppa med lillebrorsan dessutom så det blir en hysterisk heldag.

Thailand was calling tidigare ikväll vilket gjorde mig glaaad! Hampus lät brun. Liksom att man kan låta brun och fräsch när man pratar? Åååh saknar honom sååå mycket. Han kommer till mig på julaftonsmorgonen - LÄNGTAR så jag kan dö.

Förresten så måste jag ju berätta lite om kvällen:
Jag, Sheida och Yasmin serverade och agerade någon sorts "värdinnor" på en fest inne i den finaste delen av stan i den maffigaste, största, lyxigaste, slott-lägenheten på två våningar. Mest bar vi ut mat till gästerna och diskade men vi hann med lite minglande också, inte varje dag man står och pratar med "monster-proffessorer" i miljö, eller män som utbildat sig till både journalist och jurist. Vi gillade're och vi gillade även efterrätten(!!!) Världens godaste chokladmousse från ett konditori som hette "Tösse" - HAHA! Sheida har f.ö imponerats hela kvällen av att jag kan så mycket ord (exempel: balsamico, painrich) - nej inte komplicerat alls men she liked it och jag kände mig som en bildad brutta.

It's bedtime o' clock.


Kommentarer
Postat av: Sheida

naaajs kväll! ja gilla're! speciellt allas vackra danser! :)

2007-12-22 @ 11:31:31
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0