Morph yourself!

Har roat mig med att "morpha" lite.

http://www.morphthing.com/

   
Jag som Beyoncé Knowles, Ashley Olsen, Angelina Jolie, och Alessandra Ambrosio.
KEWL eller hur!?

Har varit i Täby och ränt med Hampus. Var först väldigt inställd på ett visst plagg, var rädd att det skulle vara slutsålt men sen när jag höll i det var jag inte alls så sugen längre. "Jakten är halva nöjet". Fick i alla fall med mig ett plagg jag trånat efter ett tag, plus tights som är det tråkigaste man kan köpa (!)

Ikväll ska jag hem till Sheida,vi ska mysa framför "The Holiday" - är det tänkt. Hon vet det inte än - men jag ska mola godis som aldrig förr. Sen, vem vet vart kvällen för oss? Partydress is ON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0