På fjäderbalkong

Idag shoppades det julklappar tills man svimmade. Jag hade köpt en julklapp tidigare så nu var det dags att få tag på de andra. Det var inte så farligt hysteriskt som jag trodde, vilket var en himla lättnad. Hittade faktiskt världens bästa till alla familjemedlemmar + ännu en till Hampus.

Knappt 2 dagar kvar tills han kommer hem ♥
Påminner mig om att jag måste handla lite varor åt "le french family" och så hade jag tänkt städa så de kommer hem till ett helt rent hus.

Har slagit in alla julklappar nu, mamma, Oscar och Viktor julbakar nere i köket men står mest och skriker på varandra - det pallaorkar jag inte med just nu, så jag tror jag drar mig faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0