There is no such thing as bad publicity

Scenario för ca 5 minuter sedan;

Jag reser mig från sängen, tar långa, stilfulla språng likt en gasell towards mí garderob, tittar mig där omkring och lyfter långsamt upp armen mot några linnen värda att kallas partytoppar. Jag hinner inte annat än känna lite på tyget på en av dem innan det var dags att vila på sängen - kände jag.

Så sent som igår gick min "bakfylla" över från i lördags. Ikväll är det dags igen, som tur är har jag inga pengar att spendera över huvudtaget så det blir en vit kväll. Nu måste jag peppa mig själv för att gå tillbaka till garderoben. Detta har aldrig hänt mig, vad är det för fel?!

FÖRRESTEN IMORGON ÄR DET 50 CENT!!!!!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0