Thumb DOWN

Gick och mötte Sheida, vi hyrde film och köpte godis på ICA, funderade länge kring middag när Sheida kom på den brijlanta idén att äta på Ristorante (hon ska ju bli stammis där). Så vi beställde varsin sallad, föga imponerade var vi om vi ska vara ärliga (men läsken var ju billig). Sheida var tvungen att säga hejdå och "tack för maten", så de skulle komma ihåg kvinnan. Men bästa vore om hon blev "känd" för att alltid köpa en cola och sitta och dricka den i sin ensamhet. Den röstar jag på.

Vi hyrde inte The Holiday, de hade inte den så istället fick det bli "Bottoms up" - med ingen mindre än Paris Hilton. Hon spelar en brunett (fast på framsidan och i menyn är hon blond) med en rik pappa, hon är elak och bitch fast innerst inne väldigt snäll (HAHA!). Vi hatade i alla fall filmen, sög. Se inte.



Efteråt var vi tvugna att titta i Sheidas alla böcker, Ebbas bok flög upp och vi tittade på alla kul bilder. Fick för oss att ta likadana bilder (ja, SÅ kul var de!), resultatet kan jag nu se efter uppladdningen. Hujedamig, NEJ jag vill inte lägga upp. Efter lite redigering kanske.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för tipset, ska INTE se den filmen! Jag gillar inte henne som det är så chansen att jag skulle titta på en film med henne i är inte stor! :-)
Jag vill önska dig ett GOTT NYTT ÅR!!!
Ha det bra!

2007-12-28 @ 11:40:59
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0