To me, you are perfect.

Vaknade av att det ringde - och jag vet inte hur den ringsingalen har kunnat bli min rington "Inget stoppar oss nu" spottades ut min telefon och i andra änden av luren var Hampus pappa. Ville veta så allt gått bra för nu är de nämligen på väg hem! Visserligen fortfarande i Thailand men ååh det gör mig så lycklig att de är på väg hit nu.

Sen lämnades telefonen över till Hampus och han kom med sina uppmuntrande ord "Tänk om jag dör på flyget?!?" Suck nej älsklingen får inte dö du får komma å pussa på mig först!

Idag är jag snäll kvinna och följer med min lillebror å handlar hans sista julklappar. Att jag frivilligt ger mig in i det igen förvånar mig inte. Jag vill helt enkelt ha något att göra bara, och det är alltid mysigt att umgås med sin lillebror. Stan eller Täby? Det är frågan..

image538
För den är så fjäskigt fin.

Har duschat, nu väntar jag bara på att bastun ska bli varm så håret torkar lite snabbare..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0