16 DAGAR KVAR!

image489

Jag har kommit på värsta revolutionerande saken, men det kommer jag inte skriva här (med risk för avundsjuka). Idag åkte vi till McD på lunchen och stoppade i oss välbehövliga kalorier, sen brände vi mot skolan igen tillbaka till asboring Naturkunskap. Sen läste vi bok och minglade med vår biblotekarie.

Nu är det endast 16 dagar kvar till min 18årsdag. Funderar på att skriva inbjudningar till min lilla "bjudning" innan utgång. Men jag vill inte begränsa människorna liksom och jag kommer säkert glömma en massa så jag kan lika gärna säga:

Alla som vill vara med och fira min födelsedag den 30 november, är välkomna att göra det. Ju fler desto roligare! Vänligen meddela mig om du kommer, så får du reda på location. Så hör av er och förgyll min fest med er närvaro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0