Birthdaysuit!

När det gäller planering känner jag mig ganska "hi" på den fronten. I alla fall vad gäller planering av födelsedag och fest och sånt skit däromkring. Men detta år har det varit lite snålt med sådant känner jag.

Medan alla andra började planera och boka flera månader i förväg sitter jag här nu, med 4 dagar kvar till födelsedagen och har inte ens skickat ut inbjudningar. Men det är väl lite det som är charmen med mig, tss. Nu har jag i alla fall verkligen tagit tag i saken (i hjärnan åtminstonde), ska boka lokal för "förfest" imorgon. Är den redan bokad kommer jag ha hemma så det är ingen fara med det.

Frågan är dock vart vi ska gå, jag har varit halvinne på ett alternativ ett tag nu men har ändrat mig. Nåväl, den som lever får se. Och till er de rör; oroa er inte, jag SKA skicka inbjudningarna, imorgon! För då vet jag säkerligen vart vi ska vara, tid osv.


Till sist, nu börjar folks fråga vad jag önskar mig, speciellt min kära vän Sheida här har du min önskelista "från dig" Sheida:

- INTE "Självkänska Nu!"-boken, då dör jag (och inte av skratt eller lycka, jag LACKAR!)
- Aceton (jag kan inte ta bort mitt nagellack så jag måste måla över varje dag)
- Örhängen, stoora silverringar = behöver den kvällen!
- En fet flaska Moët (prio 1!)
- Murre & lurreburre-dejt

"Jag ällskarej, vi pratar inte om det här sen, eller nåt sånt"
Trackback
RSS 2.0