Det går bra nu

Det var en sjuhelvetes helg, fullt upp hela tiden. I fredags var det ju Ne-Yo som stod på schemat men vi kom ju inte in, så jag drog hem och åkte sedan till Hampus och kollade rulle. Lördagen var mest häktig, då bowlades det med familjen le Maire, sen åkte jag, Hampus och hans bror och kollade lite innebandy innan det var dags för middag med trevliga gäster. Sen bestämde vi oss för att dra in mot stan och satt på Fridays tills det stängde. Vi åkte hem och kollade på Big Mommas house sådär klockan 3 mitt i natten, men vi slocknade alla tre ganska så fort.

På söndagen var Hampus och jag barnvakt åt Rox, och Marcus och dotera hans joinade oss till middagen. Sen hyrde vi Apocalypto och SHIT va bra den var! Se, se, se!

Hejdå.
Förresten, 30 november, 30 november, 30 november. Ett datum att komma ihåg, mina bröder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0