Ironi i mitt hjärta

För dem som inte vet är jag en sjykt stark quinna. Jag har bänkat 70 en gång i tiden och kunnat göra 50 armhävningar once in a row. Impressed? Nej.. säkert inte för ni fattar inte hur mkt 70 kilo är för en 56kilosbrud. Men för dem som fattar, så NI inser hur cool jag är.

Nu ska jag berätta varför min blogg heter "mjida". Jo - min och Sheidas gamla blogg (ironi på hög nivå-modejouren) förkortades MJ och vi blev då MJ-Ida och MJ-Sheida. Sen hade jag noll fantasi när det var dags att skapa en ny bloggerbloggish. Maybe var det för att jag ville behålla delar av min ironi för denna nya.

Jag ÄR ju ironisk typ, hela tiden?


Solidaritet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0