Julkänslorna "lingers"

Idag var jag ledig vilket har varit superskönt. När Hampus slutade kom han hem till mig, och vi låg och hostade tillsammans i min säng ett tag innan vi bestämde oss för att göra något kul.

Vi gick en mysig promenad och köpte lurreburre & murre* och pepparkakor. Gick hem, försökte skapa lite julfeeling i vardagsrummet. Dock hittade jag ingen julskiva vilket SÖG. Har pappa alla skivor hemma hos sig eller? Det var nära att jag satte på lite Sade lovesongs men naae. Vi kollade TV istället.

*= lussebullar och julmust såklart!

Förresten så testspelade jag på pappas blålysande bergssprängare idag, det är SKITABRA ljud så den kommer jag använda på fredag (birthdayparty!), enkelt och praktiskt, musik och "discolampa" i ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0