JULönskelista 2007

Eftersom Andrea vill att man ska skriva sin julönskelista gör jag väl det, även om det känns lite konstigt med tanke på att jag fyller år om 2 dagar (så fick jag in det snyggt också, haha!)

1. En välbehållen Hampus
Han åker till Thailand den 8 december och beräknas komma hem på julaftons morgon.

2. Stor ROSA tekopp och massa körsbärste
Jag hittar aldrig någon, och körsbärsteet är rare det med.

3. Mascara och eyeliner
Jag tycker sånt är så sjukt tråkigt att köpa själv, och eyeliner har jag saknat den senaste tiden.

4. Miu Miu Coffer Bag
Utan tvekan den snyggaste väskan i världen. En dag ska den bli min.
Leather Coffer bag large view
Men mest av allt önskar jag mig såklart en underbar jul tillsammans med mina nära. Jag hoppas att hela familjen kommer fira tillsammans och att Hampus kommer hem i beräknad tid. Nawwww.

Kommentarer
Postat av: andrea

trevlans!
Ja imorn smäller det ;)

2007-11-29 @ 17:31:41
URL: http://andreyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0