"Lyssna på beatet, det här är gangster"

Om ca två timmar ska jag möta Sheida utanför "vår" ICA, sen ska vi röra oss mot Andrea för att dumpa en massa grejer. Sen går vi tillsammans till Sophies fest! Där ska vi infinna oss klockan 19.00. Det kommer nog gå fint. När 18-åringarna bestämmer sig för att lämna Sophies hem och åka till The Vibe, går vi hem till Andrea och fjortisfestar vidare, och spelar rappa kalja.

Jag kom nyss hem från Hampus, och promenaden hem var hemsk. Det är ISKALLT ute och min hals led. Nu har jag superont, till och med öronen värker. Jag ska dricka körsbärste och hoppas det går över.

Förresten så har jag bränt mina "födelsedagsskivor" nu. Dem är sjukt schtekiga och bra.

image507
Bild på mig som dansar ensam, de brukar vara så. Den är i alla fall 1 år gammal och jag ska ha det linnet på mig ikväll! Tjuhuu. See ya fellas, fo su.


Kommentarer
Postat av: Sheida

jag tkr inte dina schivor var sååå bra, du bord haft mer fjortis ffs! =)

2007-11-25 @ 11:29:28
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0