NEWS FEED

Denna kväll har jag tillbringat i le Sheidas crib. Vi har videobloggat som tokar, oftast med mig framför kameran (naturbegåvning?) ni får förhoppningsvis snart se dessa videoklipp men med min brist på teknisk begåvning kan det bli svårt. HUR GÖR MAN?! Laddar upp på youtube (hur?) and then what. Nej detta överlåter jag nog till dig Sheida.

Vi fick ihop en hel del material faktiskt, bland annat:
- Caffé latte sthlms famous closet. Jag visar mina favoriter.
- Gangstervideo (50 cent i våra hjärtan) - vi kastar monopolpengar (you wouldn't wanna miss)
- Berättar om blogg-klyshor. "Så kan det gå!"
- MJ-Ida svär on air. (!!!!)

image449
Ett smakprov..

Så.. det kommer väl upp snarast möjligt på Caffé latte bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0