14isar

Hemma från stan! Vi blev inte långvariga där då det myllrade av sköna Irländare, och gatorna var smockade av folk. Mysigt på ett sätt - men vi orkade inte med det. Vi åt på McD till slut i alla fall, men det borde vi inte gjort - då världens (och då menar jag VÄRLDENS) jobbigaste snobb-fjortisar satt vid bordet brevid. Man blev liksom så irriterad på dem att det rök ur öronen.

"SWEDEN, SWEDEN - IRISH SUCKS snopp hihhihihiiihihihiihihihihihiihih. WHY ARE YOU WEARING SHIRTS, OJ HOPPSIS I MEAN SKIRTS? IT IS SOOOOO GAY. YOU LOOK LIKE A BULL IN THAT HAT, A HORNY BULL"

- Detta var bara en av de miljarder sakerna fjortisarna sa till Irländarna som satt och åt på McD. Jag kokade inuti, ville bara gå fram och hålla för deras små munnar, men jag ville inte riskera att få idominsalva på händerna, och deras foundation såg kletig ut. Jag är ganska lugn och retar inte upp mig på småsaker men detta var hemskt. Sen när en quinna á la 20-årsåldern gick förbi och sade "Ursäkta ni skulle kanske kunna sänka ljudnivån lite, vi försöker äta i lugn och ro" - började de säga till Irländarna att "That is a boring hora Swedish woman". Sen sprang de därifrån typ - THANK GOD.

På ett sätt var det ju kul, för de trodde Irländarna verkligen tyckte de var "kul" men de hatade dem verkligen. Tråkigt att de kommer åka hem och aldrig mer vilja återvända till detta land då de är livrädda att bli överfallna av ett litet gäng galna sminkmonster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0