BAD uppdatering

.. men jag hoppas alla kan ha förståelse. Lördagen kommer ju efter fredagen och ja.. nog om det.

Jag och Hampus åkte hem till Ida med nya ELLE och en massa mörk choklad. Resultatet var skitbra, men hon hade ont - men det ska ju kännas, hon var glad ändå så då var jag också det!

Efter det åkte jag och H till staden för att kolla lite bio, jag hade inte mina glasögon med mig = jävla skit! Satt väl och kisade lite - och självklart skulle cp-tjejen brevid sitta å smaska på sin pojkväns kind, sjunga med till de bra låtarna och upprepa alla skämt (HATA, hata, hata!). Vi såg "Härmed förklarar jag er Chuck & Larry" f.ö Bra film, inget att applådera över, men bra!

Nu ska jag koka gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0