Lååååång väntan

Min vän med samma namn stressar satan, så nu är jag hemma och väntar på att hon ska knacka på ivrigt som fan. Hur kan kvinnan vara så plugg-taggad? Jag är trött, men ikväll ska jag göra klart tre hela läxor, och jag har inte börjat på någon. Den största challangen är att läsa ut Fettpärlan som verkar vara den minst ointressanta "timmesboken" som finns. Jag lär läsa ut den på FEM timmar eller nåt, så frågan är om det blir nån sömn.

Jag kanske tvingar Ida att sova kvar här, för hon måste hjälpa mig fett. KAN DU KOMMA SNART PUNANI? Vi kommer bara köpa choklad, snacka skit, dricka te, BLOGGA och kanske plugga en kvart (?). Nej - vi ska klara av detta. Eller?


Kommentarer
Postat av: sheida

Punani är ett himla BÄST namn! nästan lika bra som mitt pallaorka (som jag snott från en blåst jakan tjej) haha

2007-10-07 @ 19:41:15
URL: http://holaa.blogg.se
Postat av: emma

stackare hatade läxorna med när jag gick i skolan :/

2007-10-07 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0