Listfreak

  • fullständiga namn: ida nordin 
  • fördelsedag: 30 november
  • familj: mamma, pappa, tre bröder 
  • hårfärg: brunt
  • ögonfärg: blå
  • skostorlek: 38 och en halv!
  • bästa vännina: många är bäst.
  • civilstånd: förlovad
  • shoppar mest gör jag på: h&m, zara, topshop
  • någon piercing eller tatuering?: nej, förutom öronen.
  • hur många skor har du?: en hel del, har aldrig räknat.
  • hur mycket pengar gör du av med på kläder varje månad?: mer eller mindre.
  • hur många byxor har du?typ 15 par jeans, 10 andra byxor!
  • dyraste plagget?: säkert någon klänning
  • färg: rosa
  • maträtt: kyckling + sallad
  • tjejnamn: andrea
  • killnamn: devin, lee
  • ämne i skolan: skrivarverkstad
  • klädesplagg: jeans eller klänningar 
  • sport: volleyboll
  • grupp:  coldplay
  • kvinnlig artist: beyoncé
  • manlig artist: kanye west
  • uttryck:  punani, quinna
  • snusat: ja
  • druckit: ja
  • flugit utomlands: ja
  • brutit mot lagen: säkert
  • fått dig själv att kräkas: nej
  • badat naken: ja
  • börja gråta för att få som du vill: ja 
  • sport jag aktiverar mig med: none.
  • tar du droger: nej
  • schampo jag använder: schwartzkopf asia beauty
  • vad är du mest rädd för?: döden
  • jag lyssnar på i min ipod: olika
  • senaste sms: från hampus
  • vart vill du gifta dig?:
  • Hur många msn kontakter har du?: typ 200.
  • choklad eller sega skummisar choklad
  • tåg eller flyg: flyg
  • guld eller silver: guld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0