My name is Punani, Ida Punani

Nu vill jag berätta lite stuff om mig själv, för jag tycker det är kul (och jag drack en red bull för inte så länge sen = pigg)

image423

Freaky facts, Jag:
- kan knappt ha halsduk pga. "fobi" för föremål som ligger mot halsen.
- föddes med navelsträngen tre hårta varv runt halsen, kunde blivit cp-skadad men klarade sig (eller gjorde hon?)
- ramlade över Andreas Wilson på tåget, julklapparna flög ur påsarna och han hjälpte snällt till med att plocka upp dem.
- har jobbat som GB-glassgubbe (utklädd), detta jobb varade i en kvart, sen lackade jag. Varför? Det delades ut piggelin och barnen ville inte ha den billigaste glassen."kan man inte få någon annan?" - jävla snorungar!
- har vunnit 10 000 på premieobligationer.
- har inte växt en sketen millimeter på tre år.
- kan placera fötterna bakom huvudet.
- har gått på cirkusskola i Alby, gick på lina, flög i trapetser och klättrade tyg.
- har varit i praktiskt taget hela Sverige.
- är släkt med andra mannen på månen, Buzz Aldrin.
- har aldrig färgat mitt hår.
- kan inte sitta i "skräddare" - vet inte varför.
- har absolut nada tålamod och hatar sega människor, tyvärr.
- tål inte kyla, får utslag.
- har hittat min själsfrände, vännen Sheida!
- är förlovad med en brutal kickboxare (hahahah!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0