Shake it fast

Vattengympan var helt ok, lite småjobbig till och från, men rätt soft i det stora hela. Badade lite bubbelpool efter! Innan aktiviteterna var det en föreläsning i aulan, ganska givande faktiskt. Så nu äter jag efter "träning", känner mig duttiii.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, antingen kommer jag sitta på rummet hela dagen, eller så tar jag mig i kragen och går med Hampus på kickboxningen, det är ju gratis första gången! Men samtidigt känns det som att jag skulle vara ute lite på hal is där så undrar om ja inte gnuggar geniknölarna och kommer på något annat.

image406

Kommentarer
Postat av: Eva

ser ut som Carmen Kass. är det hon?

2007-10-16 @ 18:40:10
URL: http://snabbt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0