2morrow

Nu har jag fixat så det är lite rosa igen på designen, hade värsta proffs-layout och grejer på gång men än en gång: FUCK PAINT. Man kan ju (pga bloggen) bara spara i jpg-filer så de blir helt suddiga och jag blir galen. Nåväl, Hampus har nyss åkt hem till sig och här ligger jag helt ensam och är kall om händerna!

Kan inte säga att jag längtar till skolan imorgon, men det är ju ändå fredag och alltså helg efter skolan imorgon, så lite kul ska det allt bli, leka lite med Sheida ♥ Hihi. Juste! jag har glömt att skriva f. haiku-dikter! Åånej,hoppas Gun inte kommer ihåg, jag var ju trots allt sjuk den dagen och skrev fortsättningen på dikten som hette "tanka-dikt" ooookej. Nu ska jag göra mig en kopp te!


Mitt favvogodis, min älski-iPod och min älskade mans arm (på gotlandsfärjan)^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0