At last...

ÄNTLIGEN färdig med min Sestina-dikt som vi skriver på Skrivarverkstaden. Bland det svåraste jag gjort i hela mitt liv faktiskt, så man är allt lite omskakad trots att man har en färdigställd dikt. Den är liksom en sida lång. SVÅRT!Men snart är detta liv över, snart slipper vi sitta kvar tiden här i skolan, för om 9 månader (en graviditet, som jag bara ALLTID är tvungen att tillägga) TAR VI STUDENTEN!

Och om någon undgått det så skriver jag nu lite fakta ÄNNU EN GÅNG om vår studentskiva; Onsdagen den 2 april 2008 äntrar vi Berzelii Bar och firar att vi ett par månader senare kommer vara fria studenter, inga scheman att följa. Kan kanske tyckas att det är i tidigaste laget, men det är ett datum som passar grymt bra, helt enkelt!

Nej, nu ska jag skriva ut min sestina, kanske fila lite på layouten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0