BOWLING

Gårdagen var mysig, vi skulle ha gäster på middag så jag passade på att bjuda över Robin på tacos. Han och jag fick stå och laga all mat, eftersom Hampus var sen och inte svarade på sig telefon - men till sist svarade han - självklart låg han och sov och hade glömt att ställa klockan. Men han kom lagom tills allt var klart!

Efter det drog vi ner till bowlinghallen och strikade lite, fast jag var inte med, bowling är inget för mig - inte för att jag är dålig på det, det är bara så tråkigt.. När timmen var över drog vi hem till Dennis och lyssnade på musik, men Ida kände sig hungrig så hon och jag drog hem till Hampus för att trycka i oss lite mackor. När vi kom tillbaka till dennis var där FULLT med små folk, hallå "fiskedammen är här borta" - ungefär. Någon krossade en ruta så det blev att "biffarna" - som 91:orna kallade Robin, Hampus och Klas fick springa efter med baseballracket (?). Suck.

Idga har det bara varit slappdag som gällt, har tittat på Hulken. Hampus är just nu på ICA, han ska hyra Hot Fuzz (om den finns, den är bäst!), köpa lite gottigheter och nån sås till maten, om jag inte minns fel? han ska laga all mat helt själv ^^.

image166


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0