Donna Karan

Nu när jag dammsög DKNY-väskan, som ska säljas - hörde jag att det skramlade i den även om jag tömt den ut och in. Kände genom tyget och insåg att där låg skruvar (?). Jag letade och letade efter ett hål som de kunnat "ta sig in" i, men INGENTING! Wierd, ja va tvungen att själv klippa hål i väsktyget och rota fram allt, hittade detta;

- 5 örhängen
- 6 pluppar till örhängen (utöver de andra)
- två skruvar
- en kedja
- ett gummiband

Världen är bra konstig ibland.. nu när jag ska packa ner min älskade väska ångrar jag mig lite, jag använder den inte - NEJ, men den är ju vacker att titta på, och jag är i stooort behov av pengar.


Hejdå älskling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0