Fashionfest

Hemma igen från modepartyt i Åkersberga. Vi åkte dit och trodde att det skulle vara typ en butik med en massa kläder som var lite billigare, men vi fick sätta oss ner på stolar och så gick en massa ladies ut och mannekängade kläderna. Stackars, stackars Hampus! Jag var SÅ nära på att bryta ihop i rågarv men höll mig, allt tack vare min mint-milkshake som var ganska äcklig.

Mamma sade innan vi åkte "Jag kommer ändå inte köpa någonting" - efter visningen av kläderna sprang hon runt (obs värre än MIG) och öste klänningar, jeans och tröjor över mig. Jag fick ont i ryggen men det fanns ingen stoppknapp på kvinnan. Vi var kvar sist av alla.

Medan mamma provade alla kläder myste jag och Hampus med Åsas lilla bebis Meja (som har VÄRLDENS VACKRASTE leende). En glá tjej var hon, kul att träffa henne!



Nu när jag kom hem var mailen bombad ännu en gång, men nu är typ ett tiotal tjejer ute efter min Dior-axelremsväska. Så nu har jag skickat bilder i MÄNGDER. Jag pallar inte med Blocket mer asså, man blir utbränd. men tur att det finns, är lättförtjänta pengar liksom..Nu ska jag dricka lite te!

image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0