Fredag och lördag i mitt hjärta

I fredags var jag och Hampus hemma hos min pappa och tittade på massa skräckfilmer, en av dem var; Them. Filmen sträckte sig inte längre än 1 h och en kvart. Men det var lagom! Grejen är att filmen baseras på verkliga händelser, äckligt! Det är barn 11-15 år som springer och mördar folk för de vill "leka" - trasiga små själar. Helt sjukt! En jobbig sak med filmen är att de alltid filmar i mörkret, man ser ju ingenting... men jag dog av skräck! Fast jag blev sjuuuukt irriterad på de två huvudrollerna, de gjorde puckade saker hela tiden (alltså, offer i skäckfilmer gör ALLTID puckade saker men det var överdrivet mycket hela tiden i denna). Typ "Jag går ner ensam i mörkret där jag vet att mördaren är, jag tar inte med mig något att försvara mig med, vänta här - lås inte!".


Clem i Them (obs rim! haha)


Igår festade vi loss på Mattiasgården där Linda och John hade 18- resp. 20 årsfest. Kvällen började med tacos, fortsatte med fotboll på en huge skärm , sedan var det efterrätt och sedan drog jag och Hampus igång draget på dansgolvet. Tyvärr slutade kvällen tvärt när stereon blev överhettad och typ brann(?). Så det blev en lååång promenad hem. Äntligen fick jag dansa av mig lite!

image48
Jag och Hampus skaaakar!

image49
YEAH, Jaa, hahah herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0