Hallelujah moment

Jag och Hampus har legat i sängen och tittat på Seven med en varsin godispåse i högsta hugg. Den e sååå bra, lika bra varje gång man ser den. Det blev inget jobb på rummet idag, alla var lika trötta - det är ju trots allt söndag. Vill inte,vill inte, vill inte gå till skolan imorgon, men än mindre vill jag att Hampus ska upp tidigt och jobba, för då kan han inte sova hos mig, and it sucks! Jag måste ha honom brevid mig när jag sover, så mycket bekvämare så. Det är som att ta från en alla ens kuddar..

Jag drömde att vår Hamster dog igår natt, och berättade det för mamma,det visade sig att hon också drömt det(!!!). Stackars lilla Bubblan, hon är gammal nu - 1,5 år. Dvärghamstrar blir oftast inte äldre än 2 år, och hon har redan börjat bli kalkig. Vår lilla plutt ♥

Klockan är bara kvart över åtta, känns som elva eller nåt.. dagen har varit så seeg - men det är ju ocksåskönt på ett sätt. Nu ska jag spela betapet. The biggest nerd-game ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0