Hoo-Hot soul

Hemma efter en hel helg hos Hampus. Svängde in på ICA on my way home och köpte god frulle - så jag äter det. Passade på att fylla en påse med naturgodis också så jag inte köper annat onyttigt för ja vet att jag vill ha när jag kommer hem..

Och GUD va irriterad jag blev när jag äntrade mitt rum. För det första - lampan var tänd (?) - mina vackra kuddar låg på golvet och mina täcken (ja, jag har två) var BORTA! Tydligen hade Viktor sovit i soffan och var ju självklart tvungen att ta BÅDA täckena?!?? jahaja, men inte nog med det - de låg på golvet nere i vardagsrummet. man kan lika gärna slänga dem på Hagbytippen och låta de gojsa runt där några timmar! AAAAH! DESSUTOM (ja, det är mer) så var min dator försvunnen. Då sitter mamma och tittar på film på den och har halva kvar. suckellisucki.

När hon väl var klar fick jag först gå ner och hämna laddare OCH nätverkskabel och låta de sitta i ett tag innan den funkade. Sen tog de typ en kvart å starta skiten för Viktor har använt den och spelat massa skit... Suck.. stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0