I'm a finetuned supersonic speedmachine


Jag tror vi dök upp sex elever från vår klass? Ja någonstans däromkring, jag och Lena satt bara och glodde hela dagen, slösåg på andra matcher. Sen gick vi hem när de andra hade lunch, det var i alla fall mysigt att vara ute i solen. För man var ju minst sagt beredd på att det inte skulle bli någon succé.

Jag åkte direkt hem till Hampus och somnade i hans säng, sov i tre timmar tills mamma ringde mig och tjatade över att jag aldrig säljer min moppe, försäkringen är dyyyr, oooh great. Så ja har ringt vägverket (fattade ingenting så jag lade på ännu argare än när jag ringde). Sedan var det dags för försäkringsbolag, och jag orkar verkligen inte prata med nån som inte fattar mitt problem. Så ja gör det imorgon.

Ikväll ska jag verkligen inte missa IDOL som jag gjorde igår, det är ju roligast att se från Stockholm. Sen är det P. Runway! En riktig TV-kväll som jag laddat med tacos och mjölkchoklad.

image39

Puss heeeeeej


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå söt bild gumman :)

2007-09-06 @ 14:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0