Its pouring

Gud va ja e trött och less på "situationen" i vår klass. Ingen känner någon och låtsas som att man tycker det är  okej. Usch, de lär ju inte bli bättre nu sista året heller, och ärligt talat så bryr jag mig inte längre. Men de e så tråkigt att det ska behöva vara så... jaja - funderar på att åkatill Hampus efter hans träning och sova där även om han ska upp klockan 6 för praktiken.. men va gör man inte för sin man liksom ♥

Imorgon ska jag till stan med Lena, ska bli trevligt.. Jag antar att hon ska shoppa eftersom hon fått sin lön. Jag har inga pengar, de hinner inte ens hamna i min ficka innan de är borta - men ja ä inte bitter för det inte. JAG E LEDIG i tre dagar och it makes me happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0