Kate does topshop again

Nu finns ju Kate Moss andra kollektion för Topshop ute online. Inte mycket att hänga i julgranen direkt, precis som hennes förra kollektion. Men en skinnjacka var göörsnygg. Men den här liksom - jesus kristus

image46


Kände mig jätteduktig imorse för att jag ställde mig och lagade frukost till mig själv. Men när jag var färdig och jag skulle äta hade jag ingen matlust överhuvudtaget. Fick i mig lite sen var det hello soptunna som gällde. Ska hem och äta hos pappa, kanske titta på världens sämsta film, nämligen; Tales Of Terror (så dålig skräck att man skrattar ihjäl sig). Se den!

Planerna är att klockan 16:00 kuta över till Madelene och träffa tjejerna, vi har ju en massa att planera och bestämma. Frågan är bara om jag överhuvudtaget kommer kunna infinna mig på plats, jag både ska hem till pappa och har en uns brist på intresse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0