Modejouren, kärlek

Jag och Sheida startade Modejouren någon gång i november förra året. Det blev snabbt både ris och ros från läsare, en del berömde vår ironiska framtoning medans andra bara hade ett stort problem att vi fanns. Nu är Modejouren inte lika väl uppdaterad och fånig som då, för vi har fått ta så jävla mycket skit i och med att vi är ironiska, och driver med läsarna. Kul för de som fattar vinken, tråkigt för de andra.

image326
1st day som Modejouren, din utryckande modepartull. HAHA

Satt precis och läste massa kommentarer där - människor som beundrar oss och skriver typ "Asså ni e såå himla bra you go girls fortsätt sååååå". Eller andra "Eh, ni är inte chica, ni är ochica och ochic är ett ochict ord varför e ni så töntiga" - Hahahahah jag dööör. Här är några av de kommentarer vi fått genom vår tid;



Hej. Kul att ni uppdaterar lite oftare. Det är så tråkigt att gå in på er modeblogg och se samma inlägg over and over. Jag har läst dem typ 20 gånge ri väntan på nya! Keep up the good work :)


Katrine om Fredagens party-outfits

Vart hittar ni alla gorgeous kläder? Ni prickar ju allitd rätt, Modejouren!



anne om Inspiration till en chic vän

va fan betyder chic ?!



sofi om Steget före: nästa trendlack

jävla cp! ni tror ni kan nåt om mode era jävla knullhoror


Hahahha jaa alltid lika kul, och detta var ju bara 4 av ca 3000 kommentarer vi fått under mindre än ett år... Nu ska jag pussa Hampus hejdå :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0