Nu är jag här igen...

Jag har haft bloggen i 1 månad minus två dagar. Jag har skrivit 165 inlägg. OMG!

Jag kan till viss grad hålla med Sheida om att jag är en galen bloggerska. MEN jag sitter inte vid datorn ofta, mest när jag har lite dötid, typ reklampaus eller väntar på någon. Jag brukar inte springa till datorn direkt när jag kommer hem. Då kan man ju inte kalla mig galen? Jag är snabb på tangentbord och än mer i tankarna. Jag behöver aldrig sitta och kämpa fram ord efter ord, jag flyter liksom med mina knattrande fingrar på något sätt.

Men JAG tycker i alla fall det är roligare att läsa en blogg som uppdaterar ofta än en som skriver typ 1 inlägg om dagen (eller knappt det), sen har jag självklart inte något emot det heller. Alla får väl blogga som de vill och i vad som för dem anses vara i lagom grad. Jag är inte nya Honeydew, jag lovar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0